CEP
Про нас
Наглядова Рада
Редакційна колегія
Наші навчальні програми
ФАХІВЕЦЬ З ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
Наші статті
Наші новини
Інтерактивні сервіси
Статті, блоги, аналітичні дослідження та інше
Optimization of procurement activities: how to improve approaches
Policy Paper
травень 2024
МЕТОДИКА визначення вартості закупівлі, яка здійснюється без використання електронної системи закупівель
Методика
січень 2024
Оптимізація закупівельної діяльності: як вдосконалити підходи
Policy Paper
жовтень 2023
Порівняння відкритих і закритих аукціонів: новий досвід із системи Prozorro
Policy Paper
серпень 2023
Гайд "Прості практичні поради як ефективно підготуватися та провести закупівлі"
Blog
липень 2023
Prozorro: один чи два учасники?
Blog
червень 2023
Новели Постанови 1178: що варто імплементувати в Закон України "Про публічні закупівлі"
Policy Brief
червень 2023
Зарезервовані контракти: які варіанти впровадження є оптимальними
Policy Brief
травень 2023
Why procurement of works is not always successful and how to solve it (eng)
Policy Brief
березень 2023
Чому закупівлі робіт не завжди є успішними і як це вирішити
Policy Brief
лютий 2023
Чи знецінюють додаткові угоди економію в Prozorro
Policy Brief
січень 2023
The Prozorro Impact: what Real Savings an Electronic System Delivers
Policy Brief
грудень 2022
Дослідження питання практики публікації обґрунтувань інформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710
Policy Brief
грудень 2022
Професійний закупівельник - професійний комунікатор
Стаття
листопад 2022
Вплив Prozorro: яку реальну економію забезпечує електронна система
Policy Brief
жовтень 2022
Чому і як мають змінитися правила закупівель у повоєнний період
Стаття
серпень 2022
Кожна година роботи замовника та кожна успішна закупівля роблять нашу країну сильнішою
Стаття
серпень 2022
2022 проти 2021. Прозорі закупівлі стають знову закритими?
Стаття
січень 2022
Чи потрібне формульне ціноутворення в публічних закупівлях
Policy brief
лютий 2022
Як підвищити ефективність закупівель в Прозорро
Policy brief
листопад 2021
Рамкові угоди: практика використання і подальший розвиток
Policy brief
Квітень 2021
ЦЗО в Україні. Досвід та уроки
Policy brief
Березень 2021
Кого шукають та скільки заробляють фахівці у сфері закупівель
Стаття
Лютий 2021
Оцінка впливу зміни правил визначення предмету закупівлі ("4 знак cpv-коду") на конкуренцію в Prozorro
Policy brief
Січень 2021
Як вплине на ВВП України преференційний режим у сфері державних закупівель для місцевих виробників
Стаття
Грудень 2020
Як встановлюють і контролюють очікувану вартість в публічних закупівлях. Досвід ЄС і України
Стаття
Грудень 2020
Закупівлі як механізм посткризових змін у 2021 році
Стаття
Листопад 2020
Закупівельник - не "снабженєц"
Стаття
Вересень 2020
6 питань до законопроекту про підтримку вітчизняного машинобудівника
Стаття
Липень 2020
Життя закупівельників в умовах карантину. Результати опитування
Опитування
Травень 2020
Кожна криза - нові можливості
Інтерв'ю
травень 2020
Вартість Життєвого циклу в Prozorro (Life Cycle Costing in Prozorro)
Policy brief
Квітень 2020
Чому важливо правильно визначити очікувану вартість при закупівлях газу в Prozorro
Стаття
Березень 2020
Впровадження уповноваженої особи в контексті оптимізації процесів публічних закупівель
Policy brief
Жовтень 2019
Знайдіть свою організацію через поле пошуку, щоб розрахувати орієнтовну кількість уповноважених осіб на основі даних ProZorro
Онлайн сервіс
Липень 2019
Чи можна використовувати європейські ціни на газ, як індикатив для Prozorro і чи це вирішить проблему додаткових угод
Policy brief
Липень 2019
Вітер змін: Зміни в закупівлях — варто чи ні?
(стаття)
05 липня 2018
ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ФІНАНСОВИХ КРИТЕРІЇВ СПРОМОЖНОСТІ
(Policy brief)
23 квітня 2018
Нове життя: чого варта ідея поміняти ціну скарги в АМКУ
(стаття)
14 березня 2018
Вплив ціни скарги як відсотку від очікуваної вартості на кількість скарг в ProZorro
(Policy brief)
14 березня 2018
Розрахунок впливу нової ціни скарги на кількість скарг в АМКУ
(Policy paper)
14 березня 2018
Reserve price above the market level does not attract more participants to public procurement auctions. Evidence from Ukraine
(reaserch)
29 січня 2018
Аналіз пропозиції поширити регулювання на всі публічні закупівлі, починаючи з 3 000 грн
(стаття)
26 січня 2018
Чи знайшла скандальна “Максмед” дірку у Prozorro?
(Блог)
09 січня 2018
Пропозиції щодо оптимізації механізму оскарження
(Стаття)
09 січня 2018
Пропозиції щодо оптимізації механізму оскарження
(Policy paper)
09 січня 2018
Open Letter to Politicians, Business Community and the People of Ukraine
(article)
05 грудня 2017
A WOLF IN SHEEP’S CLOTHING: 7 NASTY SURPRISES IN THE “BUY UKRAINIAN” BILL
(article)
05 грудня 2017
Вовк в овечій шкурі: 7 неприємних сюрпризів законопроекту "Купуй українське"
(стаття)
17 листопада 2017
Чи потрібно давати учасникам публічних закупівель 24 години на виправлення помилок? Основні висновки
(blog)
15 листопада 2017
Чи потрібно давати учасникам публічних закупівель 24 години на виправлення помилок?
(Policy paper)
09 листопада 2017
Пошуку та відстеження додаткових угод в Prozorro
(Інтерактивний сервіс)
04 липня 2017
Не тільки "Трейд Коммодіті": Як замовники використовують додаткові угоди, щоб обходити прозорі закупівлі
(Блог)
20 жовтня 2017
Як затягують час аукціонів у ProZorro. Як через "тендерних тролів" середня тривалість аукціонів за рік зросла на два дні, для "Укрзалізниці" — на 35
(блог)
01 вересня 2017
24 ГОДИНИ НА ПОРЯТУНОК: ДРУГИЙ ШАНС ДЛЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА
(Стаття)
24 липня 2017
Пошук CPV-кодів та постачальників в Prozorro за описом товару
(Інтерактивний сервіс)
20 липня 2017
PROZORRO: Чому завищена очікувана вартість погіршує результат аукціону, і як з цим боротися
(Стаття)
19 липня 2017
Вплив очікуваної вартості на результат аукціону
(Research paper)
19 липня 2017
Використання Єдиного закупівельного словника (CPV) в Україні
(Policy Brief)
05 липня 2017
Додаткові угоди в Україні: причини виникнення та методи упередження
(Policy Brief)
05 липня 2017
Amendments to the contracts: causes and prevention
(Policy Brief, ENG)
05 липня 2017
Додаткові угоди як результат цінового демпінгу
(Стаття)
04 липня 2017
Три джерела втрат економіки на публічних закупівлях газу
07 квітня 2017
Central Procurement Bodies
06 квітня 2017
Чого вартий аукціон ProZorro? Результати експерименту
04 квітня 2017
Вплив Prozorro. Що змінила реформа публічних закупівель
Створено в рамках проекту "Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах" за фінансування USAID та UKAID
03 квітня 2017
Схеми процесів закупівлі
17 березня 2017
Чи є економія в Prozorro. На прикладі газових закупівель
07 березня 2017
"Ефект Тодурова": Чи перемагає система ProZorro "традиції" закупівель ліків
14 лютого 2017
Селидіввугілля та інші держпідприємства, які обходять Prozorro
23 січня 2017
Що не так з числом 199 000 у держзакупівлях
6 січня 2017
Наші контакти
Адреса: Київ, вул. Шпака, 3
Email:
[email protected]
Телефон: 067 434 72 05
Наш сайт:
https://cep.kse.ua/
Ми у Facebook