Про сервіс
Пошук CPV-кодів та постачальників за описом товару - частина з серії інтернет-сервісів, які розробляє Центр вдосконалення закупівель при Київській школі економіки, щоб дати більше корисної інформації для участників Prozorro.
Ми створили цей сервіс для замовників в Prozorro, щоб за допомогою інтуїтивно зрозумілого пошуку товару, який планується придбати, побачити за яким CPV-кодом його вже купують інші замовники частіше, чи є для цього товару більш глибокий код? Та за яким кодом більш частка закупівель більш успішна?
Друга частина нашого сервісу - інформація пропостачальників вибраного в пошуку товару (ТОП-20 за кількістю переможних процедур). Також є додаткова можливість обрати постачальника за певгим регіоном. Вся інформація, представлені в цьому сервісі, з офіційного API Prozoro.
CPV - адаптований класифікатор для потреб публічних закупівель.
Більш глибокий CPV код дозволяє точніше описати потребу.
Переваги для замовників
-Дозволяє краще інформувати потенційних учасників через канал підписки на оголошення за відповідним кодом.
-Дозволяє уникнути помилок при групуванні за класами, а отже при визначені типу процедури закупівлі (допорогові/надпорогові) на етапі плануванння.
-Оптимізує інтеграцію планування та обліку матеріально-технічних запасів
-Полегшує моніторинг та аналіз ринку.
Переваги для учасників:
Зручний пошук за СPV в планах замовників - шукати за уніфікованими кодами завжди легше.
Релевантні оголошення про закупівлю через підписку на CPV.